مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-23سياسي

25 سال عملکرد اصلاحات| دلبستگی به غرب ویژگی بارز اصلاحات بود


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دلبستگی به غرب از ویژگی های جریان اصلاحات بود و آنچه آمریکایی ها دیکته می کردند مستقیم یا غیر مستقیم در ایران اجرا می شد.

- حجت الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد جریان اصلاحات در اداره کشور اظهار کرد: دلبستگی به غرب از ویژگی های جریان اصلاحات بود و همیشه شرق در محاق حرکت آن ها قرار داشت و نبض قلب آن ها با غرب می زد یعنی آنچه آمریکایی ها دیکته می کردند مستقیم یا غیر مستقیم در ایران اجرا می شد.

وی با اشاره به عملکرد اقتصادی جریان اصلاحات در کشور، افزود:در زمان مدیریت آقایان به گونه ای رفتار شد که ما به جای خودکفایی به خودتحریمی رسیدیم و ریشه برخی از مشکلات امروز کشور نتیجه سیاست های غلط اقتصادی است که با نگاه به غرب ظرفیت های داخلی کشور را باور نکرد.

سالک در توضیح دلایل فاصله گرفتن مردم از جریان اصلات و از دست دادن پایگاه اجتماعی، گفت: انقلاب اسلامی با ولی فقیه و پشتیبانی مردم شکل گرفت و هیچ دولتی در دنیا این پشتوانه مردمی را ندارد لذا مردم ناظر عملکرد مسؤولان هستند و بر اساس آن عملکرد جریان های سیاسی حاکم بر کشور را ارزیابی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال عملکرد اصلاحات| دلبستگی به غرب ویژگی بارز اصلاحات بود

25 سال عملکرد اصلاحات| دلبستگی به غرب ویژگی بارز اصلاحات بود